Eind mei:
De
beveiliging in de tillift gaat kapot. Deze beveiliging zorgt ervoor, dat de
tillift niet te ver doorgaat in de zit- en/of ligstand. Gebeld met Emcart en afspraak
gemaakt, dat ze snel langs komen.
Begin juni:
Monteur(aardige
man) komt langs en repareert de beveiliging. Hij stelt voor ook meteen de
algehele controle te doen, zodat daar niet apart een afspraak voor gemaakt
hoeft te worden. Daar hou ik nou van, zulke mensen, die met me mee denken in
ons al zo drukke leven. Na een uurtje heeft hij de tillift helemaal gecheckt,
een sticker erop geplakt en hij kan weer een jaar mee. Super.
3 juli:
Emcart
belt, ik dacht, pff eindelijk een telefoontje om een afspraak in te plannen
voor ombouwing van het onderstel van de rolstoel.
Emcart: goedemiddag mevrouw Van de Kraats,
u spreekt met Emcart.
Ik:
goedemiddag, u belt om eindelijk de afspraak in te plannen voor het onderstel?
Emcart: nee, ik bel voor de tillift.
Ik: tillift????
Emcart: ja, klopt. Vorige maand is een
monteur bij u langs geweest en heeft de tillift gerepareerd en gecontroleerd.
Ik: ja, dat klopt, aardige man en de
lift is weer voor een jaar goedgekeurd.
Emcart: nou, niet helemaal. De monteur
heeft niet voldoende papieren ingevuld en daarom moet hij nog een keer de
tillift komen controleren.
Ik: dat begrijp ik niet, de lift is
gecontroleerd, sticker zit erop en alleen de papieren kloppen niet? Stuur die
papieren maar op, dan zet ik mijn krabbel eronder en stuur ze weer retour.
Emcart: nee, dat kan niet, hij moet opnieuw
de lift checken.
Ik: dit is echt heel raar, jullie
kunnen dus weer lekker uurtje factuurtje doen naar de gemeente. Laten we dan
maar een afspraak inplannen.
Emcart: volgende week donderdag, 11 juli,
heeft u dan mogelijkheden?
Ik: ja, na 11.00 uur, ik heb eerst ’s
ochtends een afspraak.
Emcart: dat is een beetje moeilijk voor
ons, we plannen liever een hele ochtend, zodat de chauffeur, voordat hij
begint, een route kan plannen.
Ik: nou, dat is dan jammer, het is
jullie fout en ik ga niet een hele ochtend hiervoor inplannen, woensdagochtend
10 juli is mogelijk, maar dan wil ik dat de chauffeur mij als eerste inplan,
zodat hij om 09.00 uur bij mij op de stoep staat.
Emcart: mmm, ahum, nou akkoord. En bedankt.
Ik: tot ziens.
10 juli om 10.30
uur
Bellen naar
Emcart, waar de chauffeur blijft.
Ik: goedemorgen, met Van de Kraats, de
monteur zou om 9.00 uur bij mij op de stoep staan en het is nu half 11 en ik
heb nog geen monteur gezien.
Emcart: goedemorgen, ik ga even bellen met
de chauffeur, klein moment graag.
Emcart: ja ik heb de chauffeur gesproken,
maar u staat voor vanmiddag op de lijst.
Ik: gossamme, ik heb duidelijk vorige
week afgesproken, dat de chauffeur om 09.00 uur bij mij zou zijn.
Emcart: ik zoek het uit. (na een paar
minuten) ja klopt, u staat inderdaad om 09.00 uur op de lijst, onze excuses. Maar
wat ik een beetje raar vind, is waarom die chauffeur bij u langs moet komen. We
hebben alleen maar een handtekening van u nodig, omdat er te weinig papieren
zijn ingevuld. De papieren hadden ook gewoon naar u opgestuurd kunnen worden.
Ik: ##$%^%$%^, sorry dat ik vloek. Dit
heb ik zelf voorgesteld en dat kon niet. Mijn hele ochtend is nu weg en dat had
dus helemaal niet gehoeven.
Emcart: ik zal vragen aan de chauffeur, of
hij vanmiddag de papieren bij u in de brievenbus doet. Is dat goed?
Ik: okay, maar ik wil wel even
doorverbonden worden met de klachtenafdeling, want naast dit gedoe met de
tillift, zit ik ook al maanden te wachten op het onderstel.
Emcart: akkoord, ik verbind u door.
Ik word
doorverbonden en heb een officiƫle klacht neergelegd. Die mevrouw gaf nog aan,
dat ik inderdaad om 09.00 uur op de lijst sta.
10 juli om 16.00
uur
Monteur Emcart: u spreekt met de monteur van Emcart
en ik zou vanmiddag de papieren bij u in de bus doen, maar vindt u het goed,
dat ik namens u zelf de papieren onderteken.
Ik: WAT??? Hoor ik dat
goed, u gaat namens mij de papieren ondertekenen? Weet je wat, zoek het maar
lekker uit, jullie doen maar wat jullie niet kunnen laten.
11 juli om 12.00
uur
Emcart: ik heb u gisterochtend ook
gesproken, en ik was benieuwd of u de papieren heeft ontvangen van de monteur.
Ik: nou nee, de monteur heeft mij
gebeld, of het goed was, dat hij zelf, namens mij, de papieren mag
ondertekenen.
Emcart: WAT? Dat meent u
niet, ik bel u zoeven terug.
11 juli om 13.00
uur
Emcart: ik wil u nogmaals vragen of de
monteur echt niet bij u langs is geweest, want ik kan het bijna niet geloven?
Ik: nee, de monteur heeft niet de
papieren in onze brievenbus gedaan, hij heeft gebeld en gevraagd of het akkoord
was, dat hij namens mij de papieren mocht ondertekenen.
Emcart: dit kan echt niet, dit gaat een
staartje krijgen.
2 opmerkingen:
Tot 10?? Tot 100 is volgens mij nog niet genoeg...te gek voor woorden.
O Angelique wat vreselijk en eigenlijk moet ik ook super lachen wat dit is toch niet te geloven. .hie bedoel je langs elkaar heen lopen pppfff ...xxx claudia
Een reactie posten